Wednesday, April 26, 2017

Let it go!!


၁၅၉ ရက္လံုးလံုး ကၽြန္ေတာ္နာက်င္မွာ စိုးရိမ္လို႔ ႀကိဳးစားျၿပီး တစ္ေယာက္ထဲေနခဲ့ပါတယ္..

အခုရက္ပိုင္း ကၽြန္ေတာ္အရမ္းသတိရေန႔လို႔ ဒီေန႔မွာ ဘယ္လိုမွ ကၽြန္ေတာ္ကိုကၽြန္ေတာ္ မတားဆီးႏိုင္လို႔ ဆက္သြယ္မိပါတယ္ မ်က္ရည္ေပါက္ေပါက္က်ျၿပီး နာက်င္ရတာပဲ အဖက္တင္ရပါတယ္

ဝန္ခံပါတယ္ ကၽြန္ေတာ္အရမ္းရွက္ရပါတယ္ ဒီအခ်ိန္အထိ ကၽြန္ေတာ္မရင့္က်တ္ေသးေတာ့ သူတစ္ပါးရဲ႕ အသံုးခ်ခံျဖစ္သြားရတဲ့ဘဝကို အရမ္းရွက္မိပါတယ္

ဘုရားစူး ဆုေတာင္းပါတယ္ ဝဋ္ေႂကြးရွိရင္ေက်ပါေစေတာ့ဗ်ာ ခဏခဏနာက်င္တာကို အခ်ိန္အၾကာႀကီးခံစားရတဲ့ ဘဝကို မုန္းတီးေနပါျၿပီဗ်ာ

2012 တုန္းက ကၽြန္ေတာ္ Suicide လုပ္ဖို႔ႀကိဳးစားဖူးတယ္ အခုလိုခံစားခဲ့ရလို မေသရဲခဲ့ပါဘူး ကၽြန္ေတာ့္အျပင္ပံုစံုက ခက္ထန္ပါတယ္ ပကတိကေတာ အရမ္းေၾကာက္တက္တဲ့ေကာင္ပါ လူေတြကိုေၾကာက္လြန္းလို႔ မ်က္ႏွာဖံုးတပ္ထားတာေတာင္ အခုလို နာက်င္ရပါတယ္

2017 အခုလဲ ေနာက္တစ္ႀကိမ္ ထပ္ျၿပီးနာက်င္ရျၿပီ ကၽြန္ေတာ့္ကိုကၽြန္ေတာ္ အႀကိမ္ေပါင္းမ်ားစြာ သတ္ေသခိုင္းပါတယ္ မေသရဲဘူးဗ်ာ ငေၾကာက္တစ္ေကာင္အတြက့္ သတ္မေသရဲေတာ့ လူမသိေအာင္ ေခ်ာင္ကုတ္ျၿပီး မ်က္ရည္က်တာ ဘယ္သူမွမသိတဲ့ Blog မွာ ရင္ဖြင့္တာ အဲ့ဒါ့အျပင္ ကၽြန္ေတာ္ ဘာလုပ္ႏိုင္အုန္းမွာလဲဗ်ာ

ဘုရားစူး ဆုေတာင္းပါတယ္ အသက္ရွင္ေနသမၽွ ဒီဘဝႀကီးမွာ အခ်စ္နဲ႔ပတ္သတ္ျၿပီးေတာ့ ထပ္ျၿပီးမနာက်င္ပါရေစနဲ႔ဗ်ာ
Please,God!!

ကၽြန္ေတာ္ သူတို႔ႏွစ္ေယာက္အေပၚမွာ (AHA & AKZ) အရင္ဘဝေတြက လြန္ၾကဴးမိတဲ့အျပစ္ေတြရွိရင္ ဒီေလာက္ခံစားရတာနဲ႔တင္ ေက်ပါေစလို႔ ဆုေတာင္းပါတယ္။


No comments: