Wednesday, October 12, 2016

အပြုံး

Credit : https://goo.gl/images/wfPRPl


အဲ့ဒီကဗျာလေးကို

ကျွန်တော်နှစ်သက်သွားတာ

မနေ့တစ်နေ့ကလေးတင်ပါ..

နှစ်သုံးဆယ်လုံးလုံး

ကျွန်တော် ကြံကြံ့ခံထားတဲ့တောင်ကုန်းကို

သူမ ပြုံးပြုံးကြီးသိမ်းပိုက်သွားတာ..


ဒီနေ့လည်း အဲ့ကဗျာလေးကို

ကျွန်တော်ရွတ်နေမိတယ်

နှစ်အတော်ကြာ

ကျွန်တော်မေ့ထားခဲ့တဲ့ ရင်ဘက်ကြီးကို

ချစ်သူက ဖွဖွလေးလှုပ်နိုးသွားတာ..


ဖန်သားပြင်ပေါ်မှာမမြင်ရတဲ့

သူ့အပြုံးဟာ

ကျွန်တော်အတွက့် အေးချမ်းလိုက်တာ..


ဘာမှမတည်မြဲတဲ့လောကကြီးမှာ

အချစ်ဆိုတာကရော မတည်မြဲပါဘူး

မတည်မြဲခြင်းကြားမှာနေထိုင်ရင်း

ချစ်သူကို ကျွန်တော်ငေးကြည့်ချင်သူပါ..။

No comments: