Friday, January 13, 2017

အခ်စ္ဦး




ျပန္ေတြးၾကည့္ရင္ ခုန္ခုန္သံ ေႏြးေထြးေနဆဲပါပဲ ခက္တာက ကၽြန္ေတာ့္အတြက္ အခ်စ္ဦးဆိုတာ တိတိက်က် ပံုေဖာ္လို႔မရတာ..

သစ္ရြက္ေႂကြရင္ေတာင္ ရယ္တက္တဲ့အထက္တန္းေက်ာင္းသား အရြယ္လား ဒါမွမဟုတ္ တကၠသိုလ္ဆိုတဲ့ ဘဝေက်ာင္းေတာ္လို႔ ခင္ဗ်ားတို႔တင္စားခဲ့တဲ့ အရြယ္ေတာ္၂၅ပိုင္းလား ေက်ာင္းျပီးလို႔ ေရစက္ခ်လုပ္ငန္းခြင္ဝင္ ဘဝဆိုတာကို အရွင္လတ္လတ္စျမင္ရတဲ့ လူလတ္ပိုင္းအခ်ိန္လား အခ်စ္ဦးဆိုတာ အရြယ္လြန္မွ ရင္ခုန္ရမွန္းသိလိုက္ရတဲ့ကၽြန္ေတာ္ သူမ်ားေတြထက္ လူျဖစ္ေနာက္က်လိုက္တာ..

ခပ္ေရးေရးေတာ့ ရင္ခုန္လို႔ရပါတယ္ ကၽြန္ေတာ္၈တန္းေက်ာင္းသားဘဝက ကၽြန္ေတာ့္ေမာ္နီတာကို ရင္ခုန္ဘူးတယ္ဗ် လည္ကတံုးအက်ီၤလက္ရွည္ အျဖဴေဖြးေဖြးကို လက္ၾကယ္သီးတပ္ျပီး အျမဲဝတ္တက္တယ္ ေက်ာင္းစိမ္းပုဆိုးကို ခ်က္မျပဳတ္ပဲ ေျခမ်က္စိဖုံးေအာင္ဝတ္ထားတယ္ အသားလတ္လတ္ အရပ္ကကၽြန္ေတာ့္ထက္ျမင့္တယ္ မ်က္ႏွာကတည္တည္ၾကည္ၾကည္..

တစ္ခန္းလံုးက ေကာင္မေလးေတြ သူ႔ကိုက်ိတ္ခိုက္တယ္ေပါ့ဗ်ာ အဲ ကၽြန္ေတာ္ခိုက္သြားတာေလးလဲ ေျပာျပမယ္ဗ်ာ သူကေမာ္နီတာဆိုေတာ့ ဘာသာရပ္တိုင္း စာေခၚေပးရတယ္ ကၽြန္ေတာ္ကလက္ေရးေႏွးတယ္ သူေခၚသမၽွအခ်ိန္တိုင္း ကၽြန္ေတာ္မမွီလို႔ တစ္ျခားတစ္ေယာက္စီကေန ျပန္ကူးရတယ္..

ပထမအစမ္း စာေမးပြဲေျဖေတာ့ သူနဲ႔ကၽြန္ေတာ္ ေဘးခ်င္းကပ္က်တယ္ ၂နာရီေမးခြန္း အခ်ိန္သာေစ့သြားတယ္ ကၽြန္ေတာ္ေျဖလို႔မျပီးဘူး သူကဆူေရာ နင္လက္ေရးေတာ္ေတာ္ေႏွးတယ္ ငါစာေခၚရင္ေရာ ဘယ္လိုေရးလဲေမးတယ္ ကၽြန္ေတာ္လဲမမွီဘူး သူမ်ားစီကျပန္ကူးတယ္ေျပာလိုက္တယ္..

စာေမးပြဲျပီးလို႔ ေက်ာင္းျပန္ဖြင့္ေတာ့ သူစာေခၚရင္ ကၽြန္ေတာ့္ေဘးနားလာထိုင္တယ္ ကၽြန္ေတာ္ေရးလို႔ျပီးမွ ဆက္ေခၚတယ္ က်န္တဲ့ေကာင္မေလးေတြ ေဒါကန္ေပမယ့္ ကၽြန္ေတာ္ကေပ်ာ္တာေပါ့ ကိုယ္ခိုက္တဲ့ ေကာင္ေလးက ကိုယ့္ကိုဂရုစိုက္တာကို..

တကယ္ေတာ့ သူကအျဖဴေရာင္ပါ ကိုယ့္သူငယ္ခ်င္းေကာင္မေလး စာမမွီရင္ စာေမးပြဲေရာက္ရင္ ဒုကၡေရာက္မွာစိုးရိမ္လို႔ အကူအညီေပးတာပါ ဒါေပမယ့္ ရင္ခုန္ေနတဲ့သူအတြက့္ ပီတိေတြေပါ့ဗ်ာ ၈တန္းတစ္ႏွစ္လံုး ေက်ာင္းတက္ရတာ တကယ္ေပ်ာ္စရာႀကီးပါ.. 

ကိုးတန္းေက်ာင္းျပန္ဖြင့္ေတာ့ ကၽြန္ေတာ္အသည္းကြဲေရာ ကၽြန္ေတာ့္ေမာ္နီတာ မိန္းမခိုးေျပးသြားတဲ့သတင္းၾကားရတာ သူ႔ေကာင္မေလးက တစ္ျခားလူမဟုတ္ဘူး ၈တန္းႏွစ္မွ ကၽြန္ေတာ္တို႔ ေက်ာင္းေျပာင္းလာတဲ့ ဘီးအီးဒီေက်ာင္းဆင္းစ ဆရာမေလး..

ဆရာမေလးက အသက္ငယ္ေသးေတာ့ ရွိလွ၂၅ႏွစ္ေပါ့ ဆရာမေလးက ကၽြန္ေတာ္တို႔အတန္းပိုင္မဟုတ္ေပမယ့္ ေက်ာင္းျပန္ရင္ ေက်ာင္းသားႀကီးေတြ စေနာက္မွာစိုးရိမ္လို႔ ကၽြန္ေတာ့္ေမာ္နီတာကို လိုက္ပို႔ခိုင္းတယ္ ေႏြေက်ာင္းပိတ္မွ ဘယ္လိုျဖစ္ျပီး ခိုးေျပးက်လဲ မသိပါဘူးဗ်ာ ေသခ်ာတာက
ကၽြန္ေတာ့္အခ်စ္ဦးဇာတ္လမ္း တစ္ခန္းရပ္သြားတာေပါ့..

ေက်ာင္းဖြင့္ေတာ့ ဆရာမေလးေရာ၊သူေရာ ေက်ာင္းေျပာင္းသြားပါတယ္
ျပန္ေတြးၾကည့္ရင္ ရင္ခုန္သံေႏြးေထြးေနေပမယ့္ သူ႔နာမည္ ကၽြန္ေတာ္မမွတ္မိတာကေတာ့ ရင္ထဲမေကာင္းဘူးဗ်ာ..

By
Myheartbeat





No comments: