Monday, September 19, 2016

ကျွန်တော် ၂၀၁၀ထဲက ကျွန်တော့်နာမည်နဲ့ Blog စရေးဖြစ်ပါတယ် ၂၀၁၁မှာတော့ ရေးချင်တာရေးဖို့ နောက်ထပ် Blog တစ်ခုထပ်ရေးဖြစ်တယ် ၂၀၁၂၊ ၂၀၁၃၊ ၂၀၁၄ မှာ ကျွန်တော်မရေးဖြစ်သလောက့်နီးပါး အဆက်အသွယ်ပြတ်သွားတယ်..

၂၀၁၆မှာ ကျွန်တော်ပြန်ရေးဖြစ်တော့ Blog က သက်တမ်းကုန်ခါနီးပြီ

အဲ့ဒါနဲ့ပဲ ကျွန်တော့်နှလုံးသားရပ်ဝန်းနာမည်နဲ့ဒီနေ့စရေးဖြစ်တယ်..

သူများတွေက Blog ရေးတာ ပညာရှင်အဆင့်ပါ ကျွန်တော်ကတော့ မူလတန်းအဆင့်ပါ ခံစားချက်သပ်သပ်ရေးတာပါ ကျွန်တော့်ရေးတဲ့စာဖတ်ပြီး အပျင်းပြေတယ်ဆိုရင် ကျွန်တော်ကျေးဇူးတင်ပါတယ်ဗျာ..။

No comments: