Monday, December 26, 2016

ဆူးနဲ႔ႏွင္းဆီ။




Nov နဲ႔ Dec ကၽြန္ေတာ္ Feel ေနတာေတြႀကီးေတြပဲ Blog မွာ
ေရးျဖစ္ေတာ့ ကၽြန္ေတာ့္ Blog ကိုတကူးတကလာဖတ္တဲ့ သူငယ္ခ်င္းေတြကို ေတာင္းပန္ပါတယ္ အခုေတာ့ ကၽြန္ေတာ္လဲ အသားက်သြားပါျပီ အက္ေဆးေတြ ကဗ်ာေတြ 
ျပန္ေရးပါေတာ့မယ္ ဗ်ာ။

ႏွင္းဆီရဲ႕ျပယုဒ္က
ပြင့္ဖတ္မဟုတ္ပါဘူး
သူ႔ရဲ႕အလွတရားကိုကာကြယ္ေပးတဲ့ ဆူးပါ

ဆူးဆိုတာ လူတစ္ေယာက္အတြက့္
အတားအဆီးျဖစ္ေပမယ့္
ပန္းတစ္ပြင့္အတြက့္ 
အဟန္႔အတားပါ ခ်စ္သူ

အတၱဆိုတာ ပန္းတစ္ပြင့္အတြက့္
အေဆာင္အေယာင္မဟုတ္ေပမယ့္
လူတစ္ေယာက့္အတြက့္ေတာ့
အရံအတားပါ..

အျဖဴထည္လူတစ္ေယာက္အတြက့္ ဆူးဆိုတာ မလိုအပ္တဲ့ အတားအဆီးလို႔ ကၽြန္ေတာ္ထင္ခဲ့မိပါတယ္ တကယ္ေတာ့ ဆူးဆိုတာ သက္မဲ့ေတြအတြက့္ သဘာဝတရားက ဖန္ဆင္းေပးထားတဲ့ လက္ေဆာင္ပါ

မာန၊အတၱဆိုတာကိုလဲ လူတစ္ေယာက္အတြက့္ မလိုအပ္တဲ့ အေဆာင္အေယာင္ ပကာသနေတြလို႔ ကၽြန္ေတာ္မွတ္ယူခဲ့ဘူးပါတယ္ ဒါေပမယ့္ လူတိုင္းက မျဖဴစင္က်ေတာ့ အတၱ၊မာနဆိုတာ သက္ရွိလူသားေတြအတြက့္ ရွိသင့္တဲ့အရာပါ

တကယ္ေတာ့ ပန္းတစ္ပြင့္မွာ ဆူးဆိုတဲ့အရံအတားကို သဘာဝတရားႀကီးက ဖန္တီးေပးထားသလို လူမွာလဲ အတၱ၊မာနတရားကို ေလာကႀကီးက ျဖည့္စည္းေပးထားတာပါ

ကၽြန္ေတာ္လဲ လူသားတစ္ေယာက္မို႔လို႔ အတၱရွိပါတယ္ တခါတေလက်ေတာ့ အတၱဆိုတာ ကၽြန္ေတာ့္အတြက့္ လမ္းလြဲမသြားဖို႔ တားဆီးေပးပါတယ္ အရိယာမျဖစ္ေသးခင္ ပုထုဇဥ္တစ္ေယာက္မို႔လို႔ ကၽြန္ေတာ္အတၱႀကီးပါသည္။


No comments: