Tuesday, August 15, 2017

လူ




အရမ္းလူပီသလြန္းခဲ့လို ထိကရုန္းလို အသားလြတ္တက္နင္းခံရတယ္
တခဏေနေတာ့ ေနာက့္ထပ္တစ္ေယာက္က အေပ်ာ္တမ္းတက္နင္းျပန္တယ္ေလ
နင္းတဲ့လူအျပစ္လား လူပီသလြန္းတဲ့ကၽြန္ေတာ့္အျပစ္လား အာေကာင္ျခစ္ေအာ္ေမးလိုက္ေတာ့ နင္ကလူပီသတာကိုတဲ့..

ေနာက့္ဘဝလူထပ္ျဖစ္ရင္ေတာင္ လူပီသေနအုန္းမွာတဲ့ အဲ့စကားသံက လက္က်န္အခ်ိန္ေတြကို စုတ္ျဖဲသြားတယ္
လူပီသတဲ့လူျဖစ္ရင္ေတာင္ ကၽြန္ေတာ္ယုတ္မာပါရေစလို႔ ေတာင္းပန္လိုက္မိတယ္..

လူယုတ္မာထက္ ရက္စက္တဲ့သူကိုကၽြန္ေတာ္ေသြးေျခာက္ခမ္းသြားေအာင္ ေၾကာက္မိလို႔ေလ ရက္စက္ပါတယ္ဆိုမွ အဲ့လူကေသြးေအးေတာ့ ကၽြန္ေတာ္လိပ္ျပာလြင့္စင္သြားတာ မသိဘူးလားလို႔ စူးစူးဝါးဝါးေအာ္ဟစ္လိုက္မိတယ္..

လူတစ္ေယာက္ကို တစ္ခါသတ္တာနဲ႔ လံုေလာက္ပါျၿပီ အၾကိမ္ႀကိမ္အခါခါသတ္ခံေနရတာ ကၽြန္ေတာ္ကရန္သူႀကီးလား
ခပ္ေသာ့ေသာ့ရယ္သံဖုန္းလႊမ္းသြားတယ္ နင္ကလည္စင္းေပးျၿပီးမွ ကယ္ပါအုန္းေအာ္ေနရေအာင္ ငါကဘုရားသခင္မဟုတ္ဘူးေလ..

အသံၾကားရာစီတဟုန္းထိုးေျပးျၿပီးေတာ့ လည္ျၿမိဳကိုညႇစ္လိုက္မိတယ္ နာက်င္မႈခံစားလာေတာ့မွ ကၽြန္ေတာ့္လည္ပင္းမွာေသြးေတြစီးက်ေနတယ္ ရိုးသားမႈတစ္ခုကလြဲရင္ နင္ဟာမာန္နတ္ရဲ႕သမီးေတာ္ဆိုတဲ့စကားသံ ပဲ့တင္သြားတယ္..

အဂၤါန႔မွာေမြးတယ္ အဂၤါနာမည္ေပးလို႔မရဘူး ေမြးတဲ့နကၡတ္ကျၿဂိဳဟ္ဆိုးလို႔ ေလာႀကီးကိုဒုကၡေပးမွာစိုးရိမ္ျၿပီး နာမ္ႏွိမ္တဲ့အေနနဲ႔တနလၤာနာမည္ေပးခဲ့တယ္ အဲ့ဒါေတာင္အခုအခ်ိန္ထိ ကၽြန္ေတာ္ခ်စ္တဲ့လူေတြကို ကၽြန္ေတာ္ကိုယ္တိုင္ဒုကၡေပးေနတုန္း..

တကယ္ခ်စ္တယ္ဆို ကၽြန္ေတာ္နဲ႔ေဝးရာမွာေနေပးပါ ခင္ဗ်ားထိခိုက္ရင္ ကၽြန္ေတာ္လဲနာက်င္ရပါတယ္ အရာဝတၱဴတစ္ခုဟာ ပကတိပဲအေကာင္းဆံုးပါ ပြန္းပဲ့သြားရင္ တခ်ိန္မွာပ်က္စီးသြားႏိုင္တယ္..






No comments: