Thursday, August 24, 2017

ေက်းဇူးတင္ပါတယ္



ကိုယ့္ကို ကူညီေပးတဲ့သူကို ေက်းဇူးတင္ထိုက္သလို 

ကိုယ့္ကိုျပစ္တင္ရႈံ႕ခ်ေပးတဲ့သူကိုလဲ ပိုျၿပီးေက်းဇူးတင္ရမွာပါ အဲ့လူေၾကာင့္ 

ငါဘာေကာင္လဲလို႔ ကိုယ့္ဘာသာ ျပန္ေမးၾကည့္မိသြားတာပါ ရလဒ္ေကာင္းပါ။


၁ႏွစ္ေက်ာ္ျၿပီ ကၽြန္ေတာ္ေမတၱာဆိုတာေရာင္ျပန္ဟပ္တယ္ဆိုတဲ့ 

ခပ္တိမ္တိမ္အေတြးကို ေခါင္းထဲအေသရိုက္သြင္းျၿပီး ခင္ဗ်ားကို ေမၽွာ္လင့္တစ္ႀကီး

ေစာင့္ေနမိခဲ့တာပါ.. 

မေန႔ကမွ သိလိုက္ရတယ္ ကၽြန္ေတာ္က ေယာက်ၤားတစ္ကာနဲ႔

 လိုက္အိပ္ေနတဲ့ဖာသာသာမိန္းမဆိုတဲ့ ခင္ဗ်ားေခါင္းထဲကအေတြးကို 

ဖာသည္မလို႔ ကၽြန္ေတာ့္ကိုမဆဲသြားတာကို ေက်းဇူးတင္ပါတယ္.. 

(ေစတနာေရာင္ျပန္ဟပ္တာေပါ့ဗ်ာ ကၽြန္ေတာ္ကထြန္႔ထြန္႔လူးေနျပလိုက္မိေတာ့  

ဒီေကာင္မလူတိုင္းကို အဲ့လိုပလူးေနတယ္ထင္တာ ျဖစ္သင့္ပါတယ္ 

ကၽြန္ေတာ္ဘက္က ေစာက့္ရွက္မရွိခ်စ္ျပလိုက္မိတာေလ။)

ငယ္ငယ္တုန္းကေတာ့ အဲ့လိုမိန္းမေတြကို အရမ္းမုန္းမိတယ္ 

ေယာက်ၤားထည္လဲတြဲတဲ့ မိန္းမပ်က္ေတြလိုသေဘာထားခဲ့မိတယ္ 

တျဖည္းျဖည္းႀကီးပ်င္းလာေတာ့ သူတို႔ကိုအားက်မိတယ္

ကၽြန္ေတာ္ခ်စ္ခဲ့မိတဲ့ လူေတြကအဲ့လိုမိန္းမေတြကိုပဲ အျမတ္တႏိုး 

တန္ဘိုးထားတာပါ..

သူတို႔တန္ဘိုးထားတဲ့ ေယာက်ၤားတစ္ကာနဲ႔လိုက္အိပ္ေနတဲ့ မိန္းမပ်က္

 ကၽြန္ေတာ္တကယ္ျဖစ္ခ်င္ပါတယ္ ေယာက္က်ၤားေတြကိုပိုက္ဆံေပးဝယ္လို႔ရတဲ့

 ရုပ္ဝတၱဴလိုသေဘာထားခ်င္လို႔..

ေစာက္သံုးမက်တဲ့ကၽြန္ေတာ္က အဲ့လိုေယာက်ၤားတစ္ကာနဲ႔ပလူးခ်င္ေပမယ့္ 

သစၥာဆိုတဲ့ ေစာက္သံုးမက်တဲ့တရားကို အခုအခ်ိန္အထိဖက္တြယ္ေနတုန္း 

ရိုးသားတယ္ဆိုတာကို ဂုဏ္တစ္ရပ္လို ဖက္တြယ္မိေနတုန္း..

တန္ပါတယ္ တကယ္တန္ပါတယ္ တစ္ဘဝလံုးစာအတြက့္ 

အဲ့လိုအေျပာခံလိုက္ရတာ ခင္ဗ်ားအရည္အခ်င္း ခင္ဗ်ားဘုန္းကံက

 ကၽြန္ေတာ့္ထက္ မတန္တဆျမင့္မားေနလို႔ ကံတရားက ကၽြန္ေတာ္ဆိုတဲ့ 

က်က္သေရမရွိတဲ့မိန္းမကို (ခင္ဗ်ားေျပာလိုက္တဲ့ ေယာက်ၤားတစ္ကာနဲ႔ 

လိုက္အိပ္ေနတဲ့ မိန္းမကို) ဖယ္ထုတ္လိုက္တာပါ..

ကၽြန္ေတာ္ဆိုတဲ့အေကာင္က အရွက္နဲ႔လူလုပ္တာပါ ေက်းဇူးတင္ပါတယ္ဗ်ာ။







No comments: