Friday, September 1, 2017

စက္တင္ဘာ





စက္တင္ဘာ ၁ရက္ ၂၀၁၇
မနက္ ၁၂နာရီ ၁၇မိနစ္
ေသာၾကာေန႔


ေနာက္ထပ္၇ရက္ေနရင္ အသက္၁ႏွစ္ႀကီးေတာ့မယ္
လုပ္စရာေတြအမ်ားႀကီးပါယူသြားလို႔မရတဲ့အရာေတြပဲလုပ္ေနခဲ့မိတာ
လုပ္တဲ့သူကမေျပာဘူးမလုပ္တဲ့သူကေျပာတယ္ဆိုေတာ့
ကၽြန္ေတာ္ကအေျပာသမားသက္သက္ျဖစ္ေနခဲ့တာၾကာပါျၿပီ
ကၽြန္ေတာ္နဲ႔ပတ္သတ္လို႔ဒီစာေရးတဲ့အခ်ိန္ကစျၿပီးအေၾကာင္းျပခ်က္မေပးေတာ့ပါတစ္ဦးတစ္ေယာက္စီကအေၾကာင္းျပခ်က္လဲမသိခ်င္ေတာ့ပါဘူး
အဓိကကကၽြန္ေတာ္ဆိုေတာ့ကၽြန္ေတာ္ဘာမွမေျပာေတာ့ဘူးကၽြန္ေတာ့္ကိုလဲေျပာဖို႔မလိုေတာ့ပါဘူးဗ်ာ
ဘဝဆိုတာေမၽွာ္လင့္ခ်က္တိုင္းသာျပည့္စံုေနရင္လူေတြအတြက့္နိဗၺာန္ဆိုတာဘယ္လိုအပ္ေတာ့မလဲဗ်ာ
အေရးႀကီးဆံုးအခ်က္ကဘဝမွာကၽြန္ေတာ္ဘယ္အရာကိုမၽွမေမၽွာ္လင့္ခဲ့ဘူးဆိုရင္နိဗၺာန္ေရာက္သြားသလိုေနမွာပါ။

ေမတၱာကရုဏာႀကီးမားတဲ့ဘုရားရွင္ကိုလဲေက်းဇူးတင္ပါတယ္၊လူေတြအကုန္လံုးကိုလဲေက်းဇူးတင္ပါတယ္၊ေကာင္းေသာေန႔ျဖစ္ပါေစ။




Post By ခင္စႏၵာဝိုင္း
           ရန္ကုန္၊ျမန္မာ။

No comments: