Tuesday, November 15, 2016

ပျော်ရွှင်မှု


Credit : https://goo.gl/images/LHCs2p



Happy ကျွန်တော်ပြောခဲ့ဘူးပါတယ်..

What is life?

Live for happy.

ပျော်ရွှင်မှုလို့ ရေးထားပေမယ့် ကျွန်တော်တကယ့် လက်ရှိအချိန်မှာ ဝမ်းနည်းနေပါတယ် ဗျာ..

မခံစားတော့ပါဘူး အချစ်ဆိုတာကို ဒီထက်ပိုပြီးတော့ ဘဝမှာ တကြိမ်မှားဘူးတယ် နောင်တရဘူးတယ် ဒီတကြိမ်တော့ ကျွန်တော်မမှားခဲ့ပါဘူး နောင်တလဲ မရချင်ပါဘူး အဲ့အတွက့် ကျွန်တော်ခြေစုံရပ်လိုက်ပြီ..

အများကြီး မဟုတ်ပါဘူး အခုကပြီး ၃နာရီ ၄၃မိနစ်ကျော်လွန်ရင် ကျွန်တော်အရင်လို stable ဖြစ်သွားမှာပါ ဖြစ်သွားပါလို့လဲ ကျွန်တော်ဆုတောင်းပါတယ် ဗျာ..

12th Nov 2016 At 6:28 Pm

~

15th Nov 2016 At 6:28 Pm

AKZ,

Thanks for everything.

ဒီ Post ကိုတော့ ကျွန်တော် Draft ထဲ မထည့်တော့ပါဘူး ဗျာ

အတိတ်ဆိုတာကို ကျွန်တော် ပြန်လည်ခံစားလို့ ရတာပေါ့ဗျာ။

No comments: