Friday, May 5, 2017

5th May




မနက္ထဲက
ကၽြန္ေတာ့္လုပ္ရက္ေတြ မွားေနမွန္းသိပါတယ္
ကၽြန္ေတာ္ သူ႔ကို ေႏွာက္ယွက္ေနသလို ျဖစ္ေနတာ..

သူ႔ရဲ႕ ျဖစ္တည္မႈကို ကၽြန္ေတာ္က ေႏွာက္ယွက္မိေနတာေလ 
အမွန္ကေတာ့ ကၽြန္ေတာ့္ခံစားခ်က္ေတြေၾကာင့္ ကၽြန္ေတာ့္အတၲကို ေရွ႕တန္းတင္မိလိုက္သလို ျဖစ္သြားတာပါ..

ကၽြန္ေတာ္ ဆံုးျဖတ္ထားပါတယ္ သူ႔သတင္းေတြ သိခ်င္လို႔ ကၽြန္ေတာ္ထပ္ဖြင့္ထားမိတဲ့ Gmail ကို ေရာ FB ကို ေရာ 
ဒီညက်ရင္ သူ႔စီ message ပို႔ ေတာင္းပန္ျၿပီးတာနဲ႔ ဖ်က္လိုက္မယ္
FB က Chat Box က ကၽြန္ေတာ့္ရဲ႕ ေနာက္ဆံုးက်ည္ဆံပါ.. 

ကၽြန္ေတာ့္ရဲ႕ FB Real Account ကို Blocked ထားျၿပီး 
တစ္ခုထဲေသာ Phoe Number ကို မသံုးေတာ့တဲ့အတြက့္ 
ကၽြန္ေတာ္ အသက္ရွင္စရာ မရွိေတာ့ပါဘူး ( အဲ့လိုပူေလာင္လြန္းေတာ့ ခင္ဗ်ားေျပာခဲ့တာေတြ သြားသတိရတယ္ ဘာလို႔ အျမဲ ပူေလာင္ေနတာလဲ.. )

ကၽြန္ေတာ့္စီ message ျပန္လာပါတယ္ chat box က ေန
messenger  ဖြင့္ခိုင္းေတာ့ ကၽြန္ေတာ္ပ်ားတုပ္သြားတယ္ 
messenger က ကၽြန္ေတာ့္ Real Account ဝင္ထားေတာ့ 
သံုးလို႔မရဘူး ကၽြန္ေတာ္စဥ္းစားမေနပါဘူး uninstall လုပ္ခ်လိုက္တယ္
ခ်က္ခ်င္းျပန္ down တယ္..

ကံၾကမၼာက မ်က္ႏွာသာ မေပးဘူးဗ်ာ connection က်ေနတယ္ 
မငိုေတာ့ပါဘူးဗ်ာ ငိုဖို႔အားမရွိေတာ့တာပါ..

ဘဝကို ေအးေအးခ်မ္းခ်မ္း ျဖတ္သန္းခ်င္တဲ့ လူတစ္ေယာက္ဘဝကို
ကၽြန္ေတာ္ေၾကာင့္ ေနာက္တဖန္ မပူေလာင္ေစေတာ့ပါဘူး..

ကတိအတိုင္း ကၽြန္ေတာ့္ FB Account ေရာ Gmail ေရာ ျဖတ္ျပစ္လိုက္ပါတယ္ အခုအခ်ိန္မွာ ခင္ဗ်ားအဆင္ေျပေနျၿပီပဲ 
ကၽြန္ေတာ္အတြက့္ ဒီ Account က မလိုအပ္ေတာ့ပါဘူး ဗ်ာ..

ကၽြန္ေတာ္ကတိေပးထားတဲ့အတိုင္း ကၽြန္ေတာ္လဲ အဆင္ေျပေအာင္ ႀကိဳးစားျၿပီး ေနေပးပါမယ္ဗ်ာ။

Ps : Thanks for message me.



No comments: