Tuesday, May 16, 2017

ေက်နပ္ပါတယ္



ဒီေလာက္ ခါးသီးလွတဲ့ အေျခအေနကေန လြန္ေျမာက္ဖို႔ ကၽြန္ေတာ္ဘာကိုမွ

ဆုမေတာင္းေတာ့ပါဘူးဗ်ာ..


ကၽြန္ေတာ္ Blog လဲ ဝင္မေရးေတာ့ပါဘူး..


ကၽြန္ေတာ္ရွင္သန္ျခင္းက ခင္ဗ်ားအတြက့္ အေႏွာက္အယွက္ျဖစ္ေနရင္

ကၽြန္ေတာ္ေပ်ာက္ကြယ္ေပးသြားမွာပါ..

29th July 2016 - 15th May 2017

ေပ်ာ္ပါေစခ်စ္သူ။

ကၽြန္ေတာ္ခ်စ္တဲ့ သူ႔အတြက့္ ဒီ Blog ကို ေရးခဲ့တာပါ

အခုေတာ့ ဘဝမွာ တစ္ခါမွမရဘူးတဲ့

လူတစ္ေယာက္ရဲ႕ ခါးသီးလွတဲ့ အမုန္းကို

နာနာက်င္က်င္ ခံစားလိုက္ရတဲ့အတြက့္ ကၽြန္ေတာ္လက္ခံလိုက္ပါျၿပီ..

လူတစ္ေယာက္ကို စူးစူးနစ္နစ္ ခ်စ္ခဲ့ျၿပီးျၿပီပဲ ကၽြန္ေတာ္ေက်နပ္ပါတယ္

ကၽြန္ေတာ္ခ်စ္ရတဲ့လူအျဖစ္ ကၽြန္ေတာ့္ကိုခါးခါးသီးသီး မုန္းတီးတဲ့သူအျဖစ္

ခင္ဗ်ားတစ္ေယာက္တည္းက ျဖစ္တည္ေပးခဲ့လို႔ ေက်နပ္ပါတယ္ ခ်စ္သူ။

No comments: