Sunday, May 21, 2017

အေတြးထဲကအိမ္



တေန႔ေတာ့ ကၽြန္ေတာ္ေမၽွာ္လင့္တဲ့ ေအးခ်မ္းတဲ့ဘဝတစ္ခုကို ပိုင္ဆိုင္ခြင့္ရရွိမွာပါ..

ကၽြန္ေတာ္ေနခ်င္တဲ့ အညာေဒသကအိမ္မ်ိဳးနဲ႔ေတာ့တထပ္ထဲမက်ပါဘူး

ေျခတံရွည္နဲ႔ အိမ္ေအာက္ကေျမသလင္း ေျပာင္ေျပာင္ေလးကေတာ့

ကၽြန္ေတာ့္စိတ္ကူးနဲ႔ တထပ္ထဲက်ပါတယ္..

၅ႏွစ္ေက်ာ္ျၿပီ ကၽြန္ေတာ္အဲ့လို အိမ္မ်ိဳးမွာေနခ်င္ခဲ့တာ ၅ႏွစ္ေက်ာ္ပါျၿပီ 

အခုေတာ့ ကၽြန္ေတာ့္စိတ္ကူးေတြ စာလံုးနဲ႔ပံုေဖာ္ၾကည့္တာေပါ့ဗ်ာ..

ကၽြန္ေတာ္ေနမယ့္ေဒသေလးမွာ ေႏြ၊မိုး၊ေဆာင္း ရာသီဥတုသံုးမ်ိဳးလံုး ရွိေနရမယ္

ေႏြဆိုလည္း ေႏြပီပီသသ ျခစ္ျခစ္ေတာက္ပူျၿပီး အိမ္ေခါင္းမိုးက 

သက္ကယ္မိုးေတြအေပၚမွာ တံလၽွပ္ထေနရမယ္ အိမ္နံရံဝါးကပ္ျပားေတြက 

ေႏြရဲ႕အရွိန္ကို အံတုတုရင္း ဝါးစိမ္းနံေတြသင္းပ်ံ႕ေနမယ္..

ကၽြန္ေတာ္ဆက္ေရးမွာပါ အခုမအားေသးလို႔ဗ်..

ေဆာရီးဗ်ာ ကၽြန္ေတာ္အေပ်ာ္လြန္ေနလို႔ ေနာက္ရက္ေတြက်မွ 

ဆံုးေအာင္ေရးေပးပါမယ္ဗ်ာ..

No comments: