Thursday, May 11, 2017

သို႔




မစိမ္းကားသီခ်င္းပဲ ၾကားဘူးပါတယ္ ကၽြန္ေတာ့္က်မွ ကိုစိမ္းကားနဲ႔ အရွင္လတ္လတ္ႀကီး ေတြ႕ေနရတာ.. 

စိမ္းကားယံုေလာက္ေတာ့ သူ႔အတြက္က စာမဖြဲ႕ပါဘူး ျပတ္သားတဲ့သူအတြက့္ေတာ့ ဒီေလာက္က သာမာန္အေနအထားတစ္ခုပါ ကၽြန္ေတာ့္အတြက့္ကေတာ့ ေတာ္ေတာ္ကို ႀကိဳးစားေနရပါတယ္..

Connection ေလးရလို႔ ဝမ္းသာလို႔မဆံုးေသးဘူး ဘုရားစူး တစ္ညေနေတာင္ စကားလံုး အလံုးတစ္ရာေတာင္ မျပည့္လိုက္ပါဘူး connection က မီးမဝါပဲ ရပ္သြားျပန္ျၿပီ..

ခင္ဗ်ားတို႔အျမင္ကပ္လဲ ကပ္ႏိုင္ပါတယ္ ကၽြန္ေတာ့္ကိုကၽြန္ေတာ္ေတာင္ ေစာက့္ျမင့္ကပ္ေနတာ ဘုရားစူး က်ိန္တာႏွစ္ခါရွိျၿပီ အဲ့ေလာက္ခ်စ္တက္မယ္မွန္း မထင္ခဲ့ဘူးဗ်..

ခင္ဗ်ားက ဆုေတာင္းေကာင္းခဲ့လြန္းလို႔ ေနမွာပါ ကၽြန္ေတာ္က ဆုမေတာင္းခဲ့ဘူးေနမွာေပါ့ဗ်ာ..

Messenger က Active မျဖစ္တဲ့ တစ္ခုထဲေသာ 
ခင္ဗ်ား Account ကို ဝင္ေလထြက္ေလမွတ္သေလာက္နီးပါး ကၽြန္ေတာ္ဝင္ဝင္ၾကည့္မိေနတာ..

အဖတ္လုပ္ျၿပီး စကားျပန္မေျပာမွန္း သိေပမယ့္ sent ေရာ delivered ေရာ ျပေနရင္ ကၽြန္ေတာ္အလုပ္ေျဖာင့္ေျဖာင့္ မလုပ္ႏိုင္ေတာ့ဘူး seen ဆိုမွ ကၽြန္ေတာ္ေပ်ာ္သြားတာ ငါ့ကို Blocked မလုပ္ေသးဘူးဆိုတဲ့ ခံစားခ်က္နဲ႔..

ခင္ဗ်ားတို႔ သနားရင္သနား ေလွာင္ခ်င္ရင္ေလွာင္ပါ 
ကၽြန္ေတာ္ကိုကၽြန္ေတာ္ေတာင္ ဘာမွမတက္ႏိုင္ေတာ့တဲ့ဘဝဗ် ကၽြန္ေတာ္အရွင္လတ္လတ္ကေန ဆိုးဆိုးဝါးဝါး မျဖစ္သြားတာပဲ
ေက်နပ္ပါတယ္ပဲ ေျပာရေတာ့မယ္ဗ်ာ..။ 


No comments: