Friday, May 26, 2017

B e h e a l t h y




အခုတေလာ ကၽြန္ေတာ္တစ္ေယာက္ေဆးရံု၊ေဆးခန္းေတြနဲ႔ အက်ိဳးေပးေနတယ္ဗ်
ဒီ post ကိုလဲ ဒီေန႔ညဘက္ ရန္ကုန္ေဆးရံုကျပန္လာျၿပီး အသိတရားရသြားလို႔ အိပ္ခ်င္ေနတဲ့ၾကားက ေရးျဖစ္ေအာင္ေရးလိုက္တာပါ..

ၿပီးခဲ့တဲ့ Monday ကစေျပာမယ္ မနက္အိပ္ယာမႏိုးေသးဘူး အိမ္မွာဆူညံေနျၿပီ မနက္မနက္ဆို ၇နာရီေလာက္ဆိုရင္ ကၽြန္ေတာ္ႏိုးေနျၿပီ ကၽြန္ေတာ္အက်င့္က ဆူညံေနရင္မရဘူး အိပ္ယာကႏိုးေနေရာ ဘယ္ေလာက္အိပ္ယာႏိုးႏိုး ကၽြန္ေတာ္အိပ္ေရးမဝေသးရင္ အိပ္ယာထဲႏွပ္ေနတက္တာ ေမြးထဲကေန ဒီမနက္အထိပဲ ကန္ေတာ့ဗ်ာ (အဲ့ေသာက္က်င့္က ေသမွေပ်ာက္ေတာ့မွာ)။

ကၽြန္ေတာ္ႏွပ္ေနေပမယ့္ အသံေတြက အိပ္ခန္းထဲ အလုအယက္ဝင္လာတာ အေဖတစ္ညလံုးဝမ္းေတြသြားေနတာ လူကယဲ့ယဲ့ပဲက်န္ေတာ့တယ္ အလုပ္မသြားႏိုင္ေတာ့ဘူး ေဆးခန္းလိုက္ပို႔ရမယ္။

အေဖကအသက္၇၀ေက်ာ္ျၿပီ က်န္တဲ့လူေတြဆြဲမထည့္ေတာ့ပါဘူး ကၽြန္ေတာ္သံုးစားမရေသးလို႔ အလုပ္လုပ္ရေနတုန္း အသက္ႀကီးေတာ့ စိတ္တိုတယ္ က်န္တဲ့သူေတြထက္စာရင္ ကၽြန္ေတာ္နဲ႔နဲနဲပိုအဆင္ေျပတယ္ အိပ္ေရးမဝေပမယ့္ အိပ္ယာကထေရတန္းခ်ိဳးျၿပီး ေဆးခန္းလိုက္ပို႔တယ္။

ေဆးႏွစ္လံုးထိုးေပးတယ္ အရင္လက ေခ်ာ္လဲထားတဲ့ဒဏ္က က်ီးေပါင္းျဖစ္ခ်င္ေနလို႔ ဓါတ္မွန္ရိုက္ခိုင္းတယ္ ေဆးခန္းျပတာ ေဆးဝယ္တာ စုစုေပါင္း ၅ေသာင္းေလာက္ကုန္သြားတယ္။

အိမ္ျပန္ေရာက္ေတာ့ အေဖက ငါအိပ္ခ်င္တယ္ Dream bed သြားဝယ္ဖို႔ ၁သိန္းထပ္ေပးတယ္ ေနာက္ထပ္ ၅ေသာင္းကုန္သြားတယ္
ေဆးႏွစ္ႀကိမ္ေသာက္ျၿပီးေတာ့ သက္သာလာတယ္ အိုေကေပါ့။

ေနာက္ရက္ ကၽြန္ေတာ္ဝမ္းသြားတယ္ စိတ္ဖိစီးရင္ ကၽြန္ေတာ္ေနမေကာင္းျဖစ္တာ အားနည္းခ်က္ႀကီးတစ္ခုပါ အလုပ္မသြားေတာ့ဘူး အိမ္မွာပဲနားလိုက္တယ္ ဒီကိုေတး၂လံုးေသာက္ထားလိုက္တ ေနမေကာင္းရင္ ေဆးခန္းမျပပဲ အိပ္ယာထဲေခြေနတက္တာ (ေနာက္ထပ္ေသာက္က်င့္) ကန္ေတာ့ဗ်ာ။

Wednesday ေအးေဆးပဲ အလုပ္သြားတယ္ ျပန္လာတယ္ ညဘက္က်ေတာ့မွ စလာတာ ဒီတစ္ခါက ကၽြန္ေတာ့္အေမ ကၽြန္ေတာ္နဲ႔သူကသိပ္အဆင္မေျပဘူးဗ်။

ည၁၁နာရီေလာက္ထဲက ႂကြက္တက္လိုက္ ဝမ္းေတြသြားလိုက္နဲ႔ တစ္ညလံုး တစ္အိမ္လံုးအိပ္မရဘူး မနက္၃နာရီက်ေတာ့ ကၽြန္ေတာ္နဲ႔အေဖ down ေရာ
အစ္မနဲ႔ေမာင္အငယ္ဆံုးေစာင့္ေနတယ္ မနက္၈နာရီထိုးေတာ့
ေဆးခန္းသြားဖို႔ေျပာေတာ့ ကၽြန္ေတာ္နဲ႔စကားမ်ားေရာ။

သူမဆင္းႏိုင္တာ ကိုယ္ခ်င္းစာပါတယ္ ေပါင္၁၇၀ရွိတဲ့အေမ့ကို ၆လႊာကေန ကၽြန္ေတာ္ေရာ ေမာင္ေလးေရာ မမႏိုင္ဘူးေလ က်န္တဲ့ႏွစ္ေယာက္က
ေရႊျပည္ေအးေတြ ဘယ္ေတာ့မွ အမုန္းမခံတဲ့သူေတြ ကၽြန္ေတာ္ပဲ ဘီလူးဆိုင္းတီးျၿပီး ေဆးခန္းသြားခိုင္းရတယ္ (ဘီလိန္ေနရာကေတာ့ ကၽြန္ေတာ့္အတြက့္ ရိုးေနပါျၿပီ အမုန္းခံရတာဖို႔က ရင္ဘက္မွာ စာထြင္းျၿပီးပါလာတာ)။

အလုပ္ေရာက္ေတာ့ ဖုန္းတစ္လံုးနဲ႔ အလုပ္ရႈပ္ေနေရာ ေဆးရံုကိုလွမ္းဆက္လိုက္ အေဖ့စီလွမ္းဆက္လိုက္နဲ႔ ေဆးခ်ိတ္ထားတယ္ ေဆးခ်ိတ္တာျၿပီးရင္ အိမ္ျပန္လို႔ရျၿပီဆိုေတာ့ အိုေကေပါ့ အလုပ္မွာလဲ အေရးႀကီးကိစၥရွိေတာ့ ပ်ားတုတ္ေနေရာ ထမင္းေတာင္မစားႏိုင္ပါဘူးဗ်ာ။

ကၽြန္ေတာ္လဲ အေမသက္သာသြားျၿပီဆိုျၿပီး ေအးေဆးေနတာ အိမ္ေရာက္ျၿပီလားလွမ္းေမးေတာ့မွ အသက္ရႈမမွန္လို႔
ေအာက္စီဂ်င္ေပးထားရတယ္ဆိုေတာ့ လူကေခါင္းႀကီးသြားတာပဲ ႏွလံုးေရာဂါအခံရွိေတာ့ ေတာ္ေတာ္စိတ္ပူသြားတယ္ မ်က္ႏွာပူပူနဲ႔ သူေဌးကိုခြင့္ေတာင္းျၿပီး အိမ္ျပန္လစ္ရေတာ့တယ္ (အလုပ္ေရာက္တာ ေန႔လည္ ၁၂နာရီ ျပန္တာ ေန႔လည္ ၃နာရီဆိုေတာ့ ကၽြန္ေတာ္မ်က္ႏွာတကယ္ပူပါတယ္)။

အိပ္ခ်င္ေနလို႔ မနက္ျဖန္မွ ဆက္ေရးေတာ့မယ္ဗ်ာ..




No comments: