Thursday, May 25, 2017

D e c I d e



အရာအားလံုးကို စြန္႔လႊတ္ဖို႔ ကၽြန္ေတာ္ဆံုးျဖတ္လိုက္တဲ့အခ်ိန္မွာ 

ပိုင္ဆိုင္ဖို႔ စိတ္ကူးယဥ္ခဲ့တဲ့ ႀကိဳးစားခဲ့ဘူးတဲ့ အခ်ိန္ထက္ေတာ့ 

ကၽြန္ေတာ့္ခံစားခ်က္ေတြ တိုးတိတ္ေနပါတယ္...



ကၽြန္ေတာ့္ကို ကၽြန္ေတာ္ေတာင္ ပိုင္ဆိုင္ခြင့္မရႏိုင္တဲ့ လူ႔ဘဝမွာ

တဖက္သားကို ကၽြန္ေတာ္ ပိုင္ဆိုင္ခ်င္ခဲ့ဘူးပါတယ္ ႀကိဳးစားခဲ့ဘူးတယ္..

ကၽြန္ေတာ္ပိုင္ဆိုင္ဖို႔ ႀကိဳးစားခဲ့ဘူးတာေတြ အမ်ားႀကီးပါ 

မိသားစု ဘဝ အခ်စ္ ပစၥည္းဥစၥာ တကယ့္ကိုအမ်ားႀကီးပါ..

ကၽြန္ေတာ္သတိမထားမိတာက မနက္ျဖန္ဆိုတာေတာင္ 

ကၽြန္ေတာ္ပိုင္ဆိုင္ခြင့္ မရွိသူဆိုတာကို..

ေသျခင္းတရားကို ကၽြန္ေတာ္မေျပာဘူးေနာ္ သူကကၽြန္ေတာ္နဲ႔ 

လက္တစ္ကမ္းမွာရွိျၿပီးသားပါ သူအားနည္းေနတဲ့အခ်ိန္မွာ 

အခ်ိန္မေရြး ကၽြန္ေတာ့္လက္ကို ဖမ္းဆုတ္ခြင့္ရွိတယ္..

လူ႔ဘဝမွာ ကၽြန္ေတာ္ရွင္သန္ခဲ့တာ သက္တမ္းတစ္ဝက္ေက်ာ္လြန္ခဲ့ၿပီးျၿပီ

အတိတ္ကအေကာင္းအဆိုးမွန္သမၽွကို ကၽြန္ေတာ္ေက်နပ္စြာ 

လက္ခံထားျၿပီးၿပီ အနာဂတ္ဆိုတာကို ကၽြန္ေတာ္ေမ့ထားလိုက္ၿပီ

ပစၥဳပၸန္မွာပဲ အဓိပၸါယ္ရွိစြာ ကၽြန္ေတာ္ရွင္သန္သြားမွာပါ..။

Thanks God,

You give me everything and

you teached me how to live to the life.


No comments: